zondag 18 juni 2017

Sieradenworkshops

De workshops zijn een succes! Zowel voor de "klanten" als voor mij. Iedereen gaat steeds tevreden met een mooi sieraad naar huis (zelfs met hele setjes) en ik krijg er enorm veel energie van om iedereen zo enthousiast bezig te zien. 
Aankomende donderdag gaan we een wikkelarmband maken en de laatste keer maken we hangers. Dit kunnen engeltjes worden of tashangers, sleutelhangers die je overal aan kunt bevestigen of een mooie hanger voor aan een ketting. Op beide avonden zit de groep al vol. Er is echter interesse voor een vervolg en van mijn kant zijn er ook al beginnende plannen om dit na de zomer vaker te doen. Wil je op de hoogte worden gehouden kun je je aanmelden via moooigedaan@gmail.com (Let op 3x O) Geef even aan dat je interesse hebt voor een volgende workshop. Heb je bepaalde voorkeuren mag je dit ook aangeven, als het lukt hou ik rekening met jullie wensen. 

Heb je al gelezen dat er een nieuwe blog komt? Ga naar www.moooigedaan.blogspot.nl!
Voorlopig overlappen de weblogs, deze zal uiteindelijk gaan verdwijnen en heet ik overal hetzelfde!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten