vrijdag 17 oktober 2014

Sociale Media

Sociale media, lastig. Ik wil een mooie webwinkel met een mooie naam en mooie sieraden. Dat laatste lukt al aardig maar die eerste twee daar zitten toch meer haken en ogen aan dan ik verwachtte. Al die sociale media die je gebruikt moeten ten slotte ten dienste staan van je webwinkel, daar ben ik zo langzamerhand wel achter. Het is het mooiste als ze allemaal zoveel mogelijk dezelfde lay-out hebben en dezelfde uitstraling waardoor mensen eerder geneigd zijn om ook een bezoek aan je webwinkel te brengen. 
Klinkt simpel maar om het goed in de praktijk te brengen is een (leuke) klus!
De eerste drempel (drempel? Berg!) die genomen moet worden is om eindelijk een beslissing te nemen over de naam die ik wil gaan voeren. Is "Moooi Gedaan" nu echt de leukste en de beste. Ik dacht van wel maar iemand heeft me weer erg aan het twijfelen gebracht. 
Het is al moeilijk voor de mensen die je volgen als je van naam verandert dus dat moet je echt maar 1x doen, eigenlijk helemaal niet.
Ik ga maar eens op zoek naar iemand die me kan adviseren over de keuze van een naam, waar moet je op letten en wat is belangrijk om gevonden te worden?
Heb jij er verstand van? Reageer dan even alsjeblieft! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten