maandag 26 juni 2017

Ik ga verhuizen!


Ik ben nu op de meeste plekken bekend onder de naam Moooi Gedaan. 
Omdat dit webblog nog steeds te vinden is onder mijn oude naam www.sieradenmarjon.blogspot.com, ben ik een nieuwe blog begonnen onder de naam www.moooigedaan.blogspot.com. Dat is de naam die ik graag overal wil gaan gebruiken. Om het niet al te verwarrend te laten zijn en mijn volgers de tijd te geven om over te stappen zal ik de eerstkomende tijd dit blog laten bestaan. Zo hoop ik al mijn volgers mee te krijgen en onderweg niemand kwijt te raken! Hier wordt na dit bericht echter niets nieuws meer op geplaatst. Ga naar www.moooigedaan.blogspot.nl voor het laatste nieuws. 
Neem verder ook een kijkje op Instagram @moooigedaan en natuurlijk op mijn facebookpagina MoooiGedaan - Sieraden. Via de mail ben ik te bereiken op moooigedaan@gmail.com en dat alles steeds met 3x een O!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten