zondag 7 mei 2017

Sieraden Workshops

Wat leuk, er komen al berichten binnen van mensen die zijn geinteresseerd maar even voor alle duidelijkheid: Je bent alleen aangemeld als je dit doorgeeft via de mail: moooigedaan@gmail.com. Dit om te voorkomen dat ik aanmeldingen over het hoofd zie. Er zijn vijf avonden en elke avond gaan we iets anders maken. Ik vind het ontzettend leuk als je alle vijf de avonden komt, je betaalt dan €50,=. Je kunt er ook voor kiezen om één of enkele avonden mee te doen, dan is het €10,= per avond. Geef dit wel duidelijk aan in je mail want ik laat een avond alleen doorgaan met minimaal 4 mensen en 8 personen is het maximum. Er kan er best één bij maar als het veel meer wordt is de groep te groot. Echter, voor de mensen die alle avonden komen heb ik de laatste avond een leuk cadeautje.
Wat gaan we maken? Donderdag 1 juni maken we een spiraalarmband met bedels, de 8e laat ik zien hoe je een ketting kunt kettelen. Op 15 juni maken we een ketting met zwevende kralen, de 22e een wikkelarmband en de 29e een hanger, dat kan een sleutelhanger of geluksengeltje of een combinatie worden. Wil je niet alle avonden kun je dus uitkiezen wat je het leukste vindt (en wanneer je kunt uiteraard...) Ik hoop jullie allemaal te zien!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten