zondag 7 september 2014

Nieuwe webwinkel

Op mijn Facebookpagina heb ik de vraag gesteld wat jullie als lezers willen zien op de weblog, wat je wilt lezen op Facebook en wat in de webwinkel. Het zijn samen met Twitter al mijn sociale media kanalen waar ik van alles op plaats maar waar het verband tot nu toe een beetje ontbrak.
Ik ben vandaag begonnen met een nieuwe webwinkel omdat ik niet zo tevreden was over de vorige. Het starten van een webwinkel en vooral de hele lay-out aanpassen en het vullen met artikelen kost echter veel tijd. Voorlopig staat hij dus nog offline.
Ik ga de weblog en Facebook meer gebruiken als opstapjes naar de webwinkel en ik ga het geheel wat professioneler aanpakken. Dat betekent ook dat de prijzen worden aangepast want alleen dan kun je af en toe een leuke aanbieding doen en korting geven. Tot nu toe was mijn winstmarge daarvoor veel te klein. 
Wanneer ik een sieraad in de nieuwe webwinkel plaats zal ik ook op andere plekken de prijs aanpassen. Dat betekent dat je nu nog kunt kopen voor de oude prijzen!!! Dus sla je slag. 
Stuur me een mail met je wensen en je krijgt snel antwoord met alle informatie en of ik het artikel nog heb want het kan snel gaan, sneller dan ik ze kan verwijderen.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten